Det du trenger er ikke mer trafikk og flere klikk, men det du til syvende og sist trenger, er at flere potensielle kunder faktisk ringer deg fordi de trenger nettopp dine tjenester… Ikke sant? Med en kundetelefon er du flere mil nærmere salget enn kun et ”klikk”.
90% av salget er gjort når kunden selv har bestemt seg for å ringe deg opp.
Vi har nå laget en lokal webside relatert til dine tjenester og kompetanseområder. Websiden har en god synlighet i Google og andre store søkemotorer.
Vi har én god og én dårlig nyhet…
Den gode nyheten: Potensielle rørleggerkunder har allerede ringt oss via websiden.
Den dårlige nyheten: Vi er ingen rørleggerbedrift, vi er kun digitale eksperter.
Hvis du vet at du har kapasitet til å ta i mot flere oppdrag, så kan dette være midt i blinken for din virksomhet. Vi godtar ikke hvilken som helst rørleggerbedrift. Her er noen kriterier som må møtes:
Vi selger leads og kundetelefoner, som betyr at du KUN betaler når en potensiell rørleggerkunde faktisk ringer deg.